Sovdags

Hej :)

Hur är det med er denna dag? Hos mig är det bara bra, sitter här helt mätt efter att ha ätit lite pizza+ tårta+ pudding. Inte undra på att jag är mätt. Idag har det varit en ganska solig dag, underbart väder skulle man kunna tro. Men när man väl kommer ut så är det riktigt kallt, i alla fall för mig. Idag var vi på vårt första besök hos BVC. När vi var på väg dit passade vi på att promenera lite i det "fina" vädret. Det var riktigt ansträngande, tror inte att jag ännu är pigg för långa promenader. Nu ska jag bege mig mot sovrummet och passa på och sova nu när lillisen och Alen också sover :)



Emilie

Tack ! Ska ge den ett klick iaf ! Ja gud vad mysigt det är med alla sparkar och mysigt med massa mysiga kläder mm. Hoppas det går bra med din lilla =)

2010-09-02 @ 20:45:22
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: