Planer

Ännu en dag med soligt väder. Jag njuter för fullt, även ifall jag spenderar det mesta av mina dagar inomhus. Alen och jag håller på och planerar inför flytten. Det är lite saker som vi måste köpa in eftersom vi kommer ha ett rum mer och ett större kök. Det ska bli riktigt spännande. Jag planerar även att bjuda in mina vänner på middag eller liknande efter flytten. Många planer på G. Hoppas att allt blir av i alla fall. Nu tittar jag på Top Model. Jag ska vila lite nu.

Ha det så bra!


Jazz

Ja bas znam kad cu doci...(H) perfekt tajming za inflytningsfest wohooo :P som du märker haha sà har ja tràkigt sà ja komenterar lite inlogg hos deej...lööööv uuu!!

2010-09-23 @ 17:33:06
bambino

tycker inte du att jasmina borde blogga om sin vitelse i schweiz hade varit hur kul som helst att läsa??



Emir je mashalah veliki momak, Dino je oko 6,5-7kg neznam tacno nismo odavno bili kod BVC.



Ni verkar vara ett härligt gäng med tjejer som alltid umgås. Kad se selite? det gäller o packa ner o sen packa upp.

2010-09-23 @ 18:21:17
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

ps: budem u göteborg..=)

2010-09-23 @ 19:24:17
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
mersiha

aaaw jazzie me miss you :) hahaha pa det är planerat till när du kommer ako BOg da :) så att vi alla träffas igen, det var så länge sen :(

2010-09-23 @ 19:34:02
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/
jazz

Beisa draga nemam nista da bloggam om här..mitt liv ee ja du hur ska ja beskriva de pà bästa sätt ..TRÀKIGT HAHA!!



JEEES MI MISS U 2 MUCHOOO!



Ja fan saknar gammla tiden herreguuud!! :(

Men de kmr bli kul att träffas igen! <3 lööv u!

2010-09-23 @ 22:19:09
bambino

i ja sam malo bila försiktig sa tim promenaderna u pocetku posebno oni prvi 40dana, al ipak sam morala pomalo izlaziti posto je toliko toplo u stanu bilo kad su bile one vrucine.



Ullared je stvarno dobar posebno sada kad jos flyttate tamo ima dosta za heminredning idi i shoppaj. hehehe Nije to bas ni daleko od halmstad.

Jes isto kao sta kazes stressigt al to je zato sto ima puno naroda o alla ska komma åt allt.



haj hållamo tummarna da ce moci se taj useliti ranije..=)

kraaam

2010-09-24 @ 10:56:19
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

Znaci Emir är en liten pigg pojke, jel budan puno po danima?

ja cu dinu ostaviti kod moji vjerovatno kad budem isla u ullared. Malo da se i ja odmorim hehe.



al tesko je ja får skuldkänslor odma i saknam ga toliko dok odem od njega duze vremena. pocela malo trenirati sa jednom prijateljicom men jag fick panik efter ett antal gånger så nu har jag slutat hehe.



kako tebi ide mozes li ostaviti emira bez skuldkänslor i da ga previse ne saknas?

2010-09-24 @ 16:37:23
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: