Pizza

Hej. Idag är det fint väder ute, solen skiner, enda nackdelen är att det blåser ganska mycket. Jag har städat litegrann här och igår packade vi lite kartonger inför flytten. Alen kom precis hem efter att ha varit på stan. Han skulle köpa lite grejer till Emir men de sakerna som vi ville ha fanns inte eller så fanns det inte i den storleken som vi behövde. Blev ganska besviken. Vi får beställa saker genom nätet istället.

Jag har väntat på att Alen ska komma hem så att han kan gå och handla tillbehör till pizza, är riktigt sugen på det nu. De kastrullerna som jag har beställt för en tid sedan har kommit, det gäller bara att gå och hämta dem. Får vänta på min mamma eftersom det antagligen är ganska tungt. När jag de har hämtat dem ska jag lägga upp en bild, hoppas att de är fina och av bra kvalité :)


Min favorit pizza!!


bambino

Nu blev man sugen på pizza.hehehe, kebab pizza je bäst.

Var du sugen på vindruvor hehe där föll teorin om salt o killar.



har du lyckats skapa lite rutiner för Emir, eller är de han som bestämmer?

Vi har inte haft några rutiner typ föränn nu 2veckor tillbaka i vjeruj mi nisam ja te rutine napravila nego Dino haha. han har bsetämmt vilka tider han ska äta & vilka han ska sova. I svaki dan ovi zadnji sedmica ista vremena. Så nu stensatsar jag för att behålla dom så.



hehehe jag förstår precis vad du menar. Men som du säger första barnet å då vet man inte riktigt vad som är rätt o fel. Men man lär sig.



joo men smaka på dom oliverna neces se pokajati stvarno su za 10.

2010-09-28 @ 21:13:48
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: