Öppet hus :)

hej hej, hur är det med er?

Jag sitter vid datan fastän jag har jätte ont i ryggen. Datan är verkligen som ett virus, kan inte slita mig från den då jag har tid över, likaså med TV:n. När Alen var inne på IFK:s hemsida såg han att det kommer vara öppet hus, antagligen på Nya parken, den 30:e september. Skit kul, jag ska gå dit. Ska försöka få min mamma att vara barnvakt, tror inte att hon kommer ha något emot det. Nu ska jag skriva inköpslista.

Ha det så bra!!

bambino

predpostavljam da si stort fotbollsfan.. spelar du själv?

Ja nisam nesto za fudbal jes onako landslag a inace ne.. Moj Emir hoce da mi probije glavu sa tim ehehe.



To sto kazes za svog Emira i da jedino spava dok ga drzi tako i moj Dino. al ja har kommit på ett sätt jag tar en kudde o lägger DIno på mage på den o lägger napp i hans så sover han. al drzim ga u dnevnomboravku kraj sebe da imam uppsikt kako dise i tako.



joj sto se tice ti bristningar nisam tro de eller ni dobila ni jednu. al kupila sam sebi bila ulje neko från weleda som man ska använda även efter förlossningen da se koza vrati na svoju staru elastiku. al kad sam pricala sa svojom barnmorskom o tome ona mi je rekla da vremenom to samo izblijedi.

Koliko si se udebljala u trudnoci? ja sam 8kg totalt a prije vremena sam jos rodila så magen blev ju inte jätte stor.



2010-09-24 @ 21:46:58
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

sta ces to su pravi mamini sinovi hehe. neka nji ja kazem da ja mogu Dinu drzati u svom naramku cijeli zivot ako treba hahaha.



pa 14kg to je normalan viktuppgång, jedna moja prijateljica 32kg zamisli to. i ja sam dobila po koji bristning znas övrelåren uppåt rumpan i sva sam sada dallrig hahaha.

Jag har ingen övervikt kvar från graviditeten och magen är "platt" onako kako je bio i prije dok nejedem MEN så fort jag äter så blir den plöffsig o den är så mycket mjukare nu än förr.



Moj pupak je izgledo strasno kad sam se porodila helt äckligt ful kako se sträcko ut. Men nu har den gått tillbaka som förut. al to za stomak neznam kako cu fixati mozda situps neznam. imas ti kakvi tips?

2010-09-25 @ 10:52:22
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: