Hos mamma

Hej !

Äntligen har man gått ut ur lägenheten. Jag är hemma hos min mamma, vi fick skjuts hit av min bror. Vi ska käka snart, det blir "pita" av potatis (potatispaj). Det var riktigt länge sen som jag åt det, har ju inte kunnat laga den rätten eftersom jag har varit riktigt upptagen de senaste dagarna. Har knappt haft tid för att äta ens. Nu ska jag lägga Emir så att han sover och sedan ska jag äta mig proppmätt :)

bambino

hehehe i ja sam bas kod svoje mame jela krompirusu..=)=))

Nema niko kao mamma. först nu inser man sta je biti mama i kako sve ono sto su nam mame govorile faktiskt stämmer.



Ova sa 32kg imala jednu curicu i mala kad se rodila vagala 3200g a reko bi kakva je velika bila da ce dijete vagati 5kg najmanje.. al jadnica sad se bori ima jos 18kg da smrsa.



Kao sto kazes situps za stomak, a za ove bristningar mora cemo kupiti bicklisticke sorceve kad budemo bili na plazi hehe

2010-09-25 @ 21:39:45
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
Victoria ♥

fin bloggg :D

2010-09-25 @ 22:47:27
URL: http://natdhasis.blogg.se/
bambino

ehehehe, ja då får de bli byxor för oss då..:P

Sinoc je dobro spavo probudio se u 4 jutros malo jeo i nastavio do 8. sad evo ga u rukama mojim spava nesmijem ga pustiti odma ce se probuditi. A malo sam umorna da orkam ga tjesiti om på nytt så jag låter honom sova.



kako je mali Emir, jesi ti naspavana?



kram

2010-09-26 @ 15:06:28
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

Joj nije lako to, pa jel se hoce da igra kad je tako kasno budan? Mali lopov hehe.

Ja man måste utnyttja tillfällena man får för att sova. Jag är så trött att jag inte ens vet om det längre.



Ja sam u göteborg oduvijek.. Emir se preselio från motala ovamo da plugga i tako se upoznali i on osto ovde =)=) sköönt så slapp jag flytta.



Men din kille är inte från norrköping från början??.. ili ustvari prepostavljam dok pises da ti svärmor dolazi na besök från halmstad.

Är ni gifta du o din man/kille neznam sta da kazem zato i pitam?



PS: hoppas du får sova lite tidigare inatt..=)

kram

2010-09-26 @ 23:14:24
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: