Ensamma hemma

Hej!

Igår var det nära att jag skulle missa fotbollen på tv, jag visste inte när matchen började och av en ren slump bytte jag till TV 4 sport och såg att 20 minuter av matchen hade gått. Det var en bra match, synd att Norrköping förlorade. Nu sitter jag framför TV:n som vanligt, har rustat upp med sötsaker och frukt. Jag har tittat på reprisen av Idol och nu ska jag leta fram något nytt att titta på. Alen kommer snart gå och jag och Emir kommer vara själva hemma. Det är första gången vi är själva en längre stund, men det kommer nog gå bra :)

Önska mig lycka till för säkerhetens skull :D hehe


Chicmommy

haha, lycka till gumman. ring om det är något ;)

2010-09-12 @ 16:18:31
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: