Besök från Halmstad

Nu sitter jag hemma och ska betala en räkning. Mat finns serverad på bordet och väntar på att Alen ska komma med sin mamma. Hon kommer nämligen vara hos oss de kommande dagarna och har kommit ända från Halmstad. Det är riktigt trevligt med besök, speciellt nu när vi ännu inte har vant oss att vara själva hemma. Det är så att min mamma har varit hos oss nästan ända sen jag kom hem från BB. Det är rikigt skönt att ha någon som håller oss sällskap :)

Nu ska jag plocka bort datan och vänta på att de kommer.


Ajdinsmamma

sv: trevligt med sällskap men jag skulle få panik av att aldrig få vara själv med min lilla familj.



när ni ändå har sällskap hemma, passa på och ta en massa himla kort på er två. gör du inte det kommer du verkigen sakna och ångra. jag gör det tyvärr :( jag har massa kort på ajdin, på jasmin och ajdin, på mig och ajdin, men bara ett enda på oss tre :(

2010-09-04 @ 11:54:04
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: