Visdomständer

Hej, imorse var vi på besök hos BVC efter en i princip sömnlös natt. Emir somnade först vid 3 och vi skulle upp halv 8. Så nu sitter jag trött och utmattad. Och för att saken ska bli ett snäpp värre så håller min visdomstand på och växer. Jag har ingen bra erfarenhet av visdomständer. Eftersom jag tidigare hade tandställning och inga tänder drogs ut så finns det ingen plats för visdomständerna att växa. Nu har jag ont som fan när den får för sig att växa. Jag svullnar upp och kan knappt öppna munnen, att borsta tänderna är ett rent helvete. Jag har bokat tid hos tandläkaren imorgon och nu är det bara att vänta och se vad hon säger. Jag skulle inte bli världens gladaste ifall hon meddelar att jag ska ta ut en eller ett par tänder.


Bild [Google.se]

bambino

tandvärk är verkligen inte roligt..=( för att inte tala om hur inte roligt tandläkare är o deras ohumana priser.



Mashallah kako je Emir napredan, han är ju nästan lika lång som Dino. Dobro ga ti hranis hehe..=)=)

Ja sam te stavila na FB kao vän, cekam da vidim tvoju bebicu kad stavis sliku. =)



Spava sad dobro lägger honom runt 19.30 i jednom se probudi da jede oko 2 ili 3 sata o sen sover han till 7-8 på morgonen. Malo je bolje danas jeo nego ove druge dane. sigurno neki period eller något som gör att han äter lite mindre.

2010-10-20 @ 21:28:23
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: