Snö i oktober

Jag blir riktigt besviken när jag ser att vintern har kommit. Jag älskar höst och iår känns det som att jag inte kommer se mycket av de fina gul/röda bladen som faller ner på marken. Varför det? Jo, för att den första snön har fallit i Norrköping. Intye för att man ser mycket av den nu, solen skiner och man ser bara ett tunt tunt lager på marken, som tur är. Det ska inte snöa i oktober, enligt mig i alla fall. Som tur är så gick jhag en runda på stan igår, efter att jag var klar hos tandläkaren och köpte fodrade kängor. Fodrat är bäst, när man är överkänslig mot kyla som jag.

Nu undrar jag bara hur vädret kommer bli när vi ska flytta. Hoppas verkligen att det inte kommer finnas snö!

 
Bild [Vintern 2009]


Adara - teckningar, foton, drömmar

Fina bilder! :)

2010-10-25 @ 21:47:12
URL: http://adara.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: