Ordentlig frukost

Hittills har jag varit en duktig tjej, jag har gjort kaffe åt Alen, varit i affären, tagit ut disken ur diskmaskinen, satt in ny disk och ätit. Det blev våfflor till frukost, jag käkade upp hela 6 st. Jag har en otrolig aptit nu. Jag äter allt som kommer i min väg, speciellt sötsaker. Jag börjar bli orolig hur jag ska bli av med de extra kilona som jag fick under graviditeten. Om jag fortsätter äta såhär så blir det nog dubbelt så mycket kilon som ska bort.

Från och med nu tänkte jag införa lite träning på morgonen när jag vaknar och på kvällen innan jag ska sova. Hoppas att den planen blir givande och att jag håller mig till den.

Wish me luck!


bambino

Hehehehe ja visst äter man mer?? man har mer plats känns det som nu? ja har börjat äta på kvällen, emir ima tendens da pravid sandvice sa majonäs i sudzuk eller suho meso.. vad tror du inte jag har börjat med? joo samma svaku noc moj stomak se samo piri.. men jag kan inte sluta de e som en drog. jos ja lägger till oliver hahaha



vet inte om du har märk men det är svårt o läsa dina inlägg det är som en banner som lägger sig över halva texten för att läsa ditt inlägg måste man gå in på kommenterare för att lämna en kommentar för att den ska försvinna o man kan se texten. neznam samo ako je od mene men de e så från 2datorer.



Jag vet inte om det är tänder han börjar få jag kan ännu inte känna något i munnen men han håller på å äter upp sina händer o allt annat som kommer i hans väg. hehe..

2010-10-13 @ 13:17:54
URL: http://bambino.bloggplatsen.se
Anonym

NOO GIRL YOU ARE GOING TO BE FAAAT...

2010-10-14 @ 19:02:52
Anonym

MUAHHAHAHA

2010-10-14 @ 19:04:16


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: