Halv åtta hos mig

Hejj, nu sitter jag och alenoch tjockar oss framför TV:n. Vi tittar på halv åtta hos mig och proppar i oss en ask Alladin. Man blir verkligen inspirerad till att äta av det där programmet! Jag hade velat vara sådär uppfinningsrik vad gäller mat. Blir sugen på att laga nått själv, men när jag tänker på mitt "stora" kök ångrar jag mig, haha.


Bild [Google.se]

Måste bara säga att deras nya pralin "Jordgubbscreme" är otroliiigt god! Hade velat käka en hel ask med bara dem.  

bambino

Ojj så gott ni har de.. vi äter spice sånna fågelfrön, jedino sto mozemo jesti förevigt utan att udebljati se.. tror vi iallafall hehe.



Kunde han där flytta tidigare,, du får helt enkelt vänta med matlagningen tills ni flyttat..=) idag tänkte jag baka kifle... men det blev inte av. nisam se mogla nakanuti.

Mi smo uselili för snart 2år sen, känns så skönt o inte behöva tänka på flytt na jos nekoliko godina. först packa ner sen packa upp. al ipak nekako kul kad je sve novo u novom stanu.



Zvala sam Dininu babicu na bvc, nista mi nije bas ni rekla samo rekla de kan vara så ibland ge honom mat var 4e timma så får han äta så mycket som han orkar. Bad mig kolla hans temperatur o sen att de kan vara tänderna. så jag gav honom lite alvedon som hon sa. al nije nesto uradilo neki förändring al vidjecu do sutra mozda odem do vårdcentral da mu pregledaju grlo i usi kaze da moze biti da ga boli to.



i to sto kazes dadnu broj da i nazoves a kad nazoves nikad nisu dostupni så får man lämna nummer så ringer dom upp. ibland har man bråttom ja kad sam zvala sjukvårdsupplysningen nisu mi htjeli odgovoriti na pitanja utan hänvisa mig till bvc a ovi vamo svarar inte.. blir irriterad.



2010-10-18 @ 21:09:48
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: