Första dagen i Halmstad

Hej,

nu är man som jag tidigare skrev i Halmstad. Hittills har jag spenderat dagen inomhus eftersom vädret inte är det bästa, det regnar lite smått. Jag känner bara för att sova. Har ont i ryggen också. En riktig klagapa känner jag mig som. Alens föräldrar är på jobbet och vi sitter här med Emir och pratar.

Nu ska jag titta på TV, Jims värld, hehe

bambino

Hehe de va alla tips jag kände till typ hehe. bifidus sam i ja probala den är effektiv också.



pa ja kad stavim tops så håler jag kvar den en liten stund klimam malo men inte mycket vill inte skada honom.

al de e välldigt effektivt, ja znam kad je dobio u guzu termometer odma se i kakio hann inte ens ta ut den. hehe.



ma joj meni mamma i moja svekrva kad nisu probile glavu sa kamomil te, al nisam mu davala ipak cudno mi to da dajes djetetu caj..:S

al haj nije ni nama nista bilo i ako smo pili to. hehe



sad mu dajem gröt sa mango znas kako to voli, hehe. a ja sam dini dala katrineplommon kad je bio 3mån och en vecka.. utspätt sa ersättning da ga protjera.. i stvarno je effektivno.



kako ti je u halmstad.. hoce te li biti dugo? kako ti je sa malim dijetetom ipak covjek na uci kod kuce po svome.



2010-10-07 @ 15:57:12
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

Kao sto kazes viktigast da je Emiru bilo dobro u putu. är du alltid illamående kad putujes?



Vi to ostajeste po dugo.. i mi trebamo kod emirovi uskoro oni su svaku put dolazili odkako se Dino rodio, nekako mi lakse bilo. Pa planiramo sada za 2-3sedmice gore.



Ovde kod nas nas taj BVC annordna föräldrar träff sa djecom, så de e bra upoznas malo andra mammor, ja ovde nemam bas nekog blizu ko ima dijete ovako malo. imam dosta prijateljica sto ima ju djecu al njihova su djeca ett år och uppåt niko nije vise mammaledig.

bilo bi malo mysigt imati nekog izaci u promenad itd.



al vidi sa svojom bvc. oni su nas pozvali kad se dino preblizio 4mjeseca nisam ni ja za to znala prije.



kraam



2010-10-08 @ 11:43:39
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: