Förbannad!!

Hej, hur har er dag varit?

Min har varit helt okej tills nyligen. Alen har varit och tvättat idag och hos oss behöver man inte boka tid i tvättstugan utan man kan bara gå dit ner och ifall någon maskin är ledig stoppar man in sin tvätt och tvättar. Det var så Alen gjorde idag men när han kom ner igen efter att tvättiden var slut så hade någon tagit ut vår tvätt. Han gjorde ingenting utan la in tvätten i torktumlaren. När han efteråt tog in tvätten så sa han "Det känns som att det är minre kläder nu än när jag tog ner dem". Jag trodde att han bara inbillade sig. Men efteråt när jag skulle vika tvätten märkte jag att en av mina tröjor saknas. Jag blev skitförbannad, inte pga tröjan utan att det faktiskt finns folk som tar andras grejer. Förra gången vi tvättade så försvann en handduk! Hur sjukt som helst att det förekommer något sådant. Det är till en viss del fel av hyresvärden att ha ett sådant system. Vem som helst kan komma och gå ur tvättstugan som dem vill. Såklart att en grej som den här kommer att ske, förr eller senare. Imorgon ska vi gå och meddela dem om händelsen, vi är säkert inte de första som klagar.

Nu har jag lugnat mig litegrann. Alen har gått med en kompis för att titta på fotboll. Lika bra det, annars hade inte jag fått titta på TV och ikväll är det både Desperate Housewifes och Cougar town. Emir har somnat och jag ska värma upp med att titta på Simpsons och Family guy.

Ajdinsmamma

fy vad hemskt :S

2010-10-20 @ 00:19:31
URL: http://chicmommy.blogg.se/
bambino

stvarno ima bezobraznog naroda, hur kan man bara gå o ta någons saker hur som helst. usch ni borde verkligen klaga, tur att ni flyttar därifrån.



Joj vidim i ja ove svedanke neki dan ugradu isto tako samo dekica preka djeteta a noga bez carape viri. A moj dino skafander pa åkpåse, hellre att det är lite för varmt än för kallt.



nije mi se nesto dopao couger town, vise sam bila za christine kad je islo efter DH.

Kako je proso kontroll sa emirom?



2010-10-20 @ 09:21:33
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
Ada

Trebali ste otici dole i sacekati tu osobu koja je prala poslje vas :S sånna idioter finns överallt! Läste att ni skulle flytta? Skaffa tvätt & torktumlare om det får plats..:S du anar inte hur mycket det underlättar. :)

2010-10-20 @ 10:10:52
mersiha

Jaa, vi flyttar som tur är :)) Vi ska skaffa tvättmaskin, men torktumlare får inte plats... men man kan ha såndär hänglina eller liknande för att det ska torka snabbare :) Kan tänka mig att det hade varit mkt enklare än att springa fram och tillbaka till tvättstugan :)

2010-10-20 @ 12:22:16
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/
Ada

Man kan lägga de ovanpå varandra :) Men tvättlina funkar utmärkt :D

2010-10-20 @ 12:37:26
bambino

Mi imamo tvättmaskin o torktummlare i en o samma maskin. det finns sån med båda två inbyggt. den är inte större än en vanligt tvättmaskin. Nisu ni bas preskupe tror vi betalade 5000 ako ne i manje nesjecam se exakt.

2010-10-20 @ 21:22:21
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
mersiha

jag vet, jag har spanat in sådana, hehe al mama ce nam dat njenu masinu, kupila novu a ne koristi je, så det får bli den ett tag :) hehe



just det, det hette tvättlina, jag visste att hänglina var fel, men man förstår va ja ville få fram, hehe det är det viktigaste .. :P

2010-10-21 @ 19:33:13
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: