Fika på stan

Hej hej..
 
Idag hade jag bestämt med Fata och Elma att vi ska fika. Elma och jag promenerade till stan i regnet men det var skönt att vara ute. Vi träffade Fata utanför McDonalds och drog vidare mot Lindahls. Jag var ganska hungrig och skulle äta men hittade inget som föll mig i smaken, då begav jag mig mot Istanbul kebab och beställde där istället. Jag älskar kebaben där men idag måste jag säga att jag blev ganska besviken, vet inte vad det berodde på men smaken var inte densamma som förr. Efteråt träffade jag mamma på stan och gick en snabb runda med henne. Sen träffade jag Elma och Fata igen och var helt utmattad, haha märks att man har blivit lite lat på sistone. Vi gick en runda och sedan begav vi oss hemåt. En ganska stressig dag för min del som är van vid att sitta hemma dygnet runt och ta det lugnt.

Nu är det Gossip girl som gäller, jag måste laga lite mat, jag svälter!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: