Ett besök hos tandläkaren

Imorse var jag på ett ganska kort besök hos tandläkaren. Jag var förberedd på att de idag skulle ta ut min tand, haha. Så när det hela slutade med en sköljning av tanden, ett recept och en bild blev jag lättad. Jag ska i alla fall äta pencilin i 7 dagar och skölja munnen med bakteriedödande medel. Jag fick även en ny tid hos min tandläkare för att diskutera ifall tanden ska opereras bort. Kommer ihåg att min bror fick operera bort 2 tänder och det är ingenting som jag själv skulle vilja genomgå. Därför hoppas jag på ett annat förslag från hennes sida, som att ta ut den där tanden som hade spruckit lite. Hade vart bästa alternativet, enligt mig. Nu lider jag av tandvärk, jag hoppas verkligen att pencilinet kommer att hjälpa. Ska ta den första tabletten vid 17.15. Två timmar efter att jag har ätit, den får inte tas i samband med mat :)

Snart ska jag sätta igång och städa, känner att det är hög tid att börja, hehe



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: