Bilder: Öppet hus

Hej. Idag tänkte jag uppdatera er med bilder från torsdagen. Det var öppet hus på Nya parken.









Sammanfattningsvist så var det en riktig trevlig dag :)

bambino

isli ste znaci na öppet hus.. treba se malo i izaci bes dijeteta. Man saknar dom extra mycket då hehe.



Al rekla sam za slijedece dijete cu ici na onaj extra ultraljud da mi kazu sta je. Jel orka vänta 9månader igen hehe.



Koje ti je bilo gore bolovi ili kad se pocelo krystati?

Nisam ni ja nista uzimala od bedövning samo lustgas. Jes ono dobro ja sam cak i spavala mellan värkarna toliko me ono osamutilo hahaha.

Al kao sto si i ti kad sam bila ono 9cm ja sam isto htjela bedövning. al när jag kom in så sa hon ju du är öppen 7cm i pitala me odma jesi kontala na bedövning? men jag var lite dum ja tänkte vec 7cm sad ce to za cas, så jag sa nee de behövs inte. hahahah



jesi ti govorila kakve glupe stvari?? hehe ja sam im govorila stoppa det jag vill gå hem. A ona meni kaze du ska träffa ditt barn snart. A ja Nee jag vill inte låt den stanna där inne jag vill inte hahahah.

AL kad sam radjala kontala sam nikad vise ovo, al direkt efter sa ja nästa gång med bedövning.



Jes bio je emir samnom iskreno da ti kazem i neznam sta je radio jel ja sam bila borta haha, al ono kad skontam cula sam ga kad je govori du är duktig i pomago mi kako da disem i tako. han var jätte rörd kad se Dino rodio, han hade tårar. al kaze da on to nebi mogo uraditi (roditi). Jel Alen bio stobom, kako je njemu to sve bilo?



JAg tyckte också det var helt dumt att dom ens tänkte att jag skulle lämna honom där. Men jag lärde mig allt o ge honom mat via sond jel on nije jeo normlano föränn två veckor efter. Znas kako me srce bolilo när dom fick lägga in sonden genom näsan o ner i magsäcken för att sen spruta inmat med en spruta. al hvala bogu prodje i to i sve fino.



jel Emir znao kako da jede odma, är han ljus eller mörk? heheh ni båda är ljusa.



2010-10-03 @ 11:41:53
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: