Bambino nappar

Idag har Alen varit och hämtat paket. Paketet var från Buzzador och innehöll nappar från Bambino. Det är varuprover som Emir ska testa men även de som jag kan dela ut till andra småbarnsmammor. Jag är redan i full gång och buzzar om dem till vänner och bekanta.



_________________________
Vill du vara med i Buzzador och få varoprover, helt kostnadsfritt?
Registrera dig [HÄR]

bambino

hehehe visst är de skönt ibland o plåga sig själv.. i ja najvise slusam nase pjesme, vise nekako boli nego od strani hahaha.



Barn är så anpassbara skönt da je spavo hela resan hem.. i mi cemo nästa helg u motala kod svärföräldrarna. pa se nadam da ce dino prespavati.



Napreduje dino mashallah dobro, znas kako je sada pigg hoce da sjedi i da stoji sam moze se drzati na nogama en liten stund. självklart håller vi i honom. dijete obozava tv on moze lezati i gledati hur länge som helst. men jag lämnar inte honom da gleda previse ponekad ono kad trebam nesto uraditi så låter jag honom titta. da nemislis da sam losa mamma hehe.



kako je emir sada jel uznaje vise? koliko jede kad mu das na flasu mislim ml?

Dino mi posve slabo jede flasu han biter bara i nappen nista nece da suga.. jedino på natten jede kako treba.



kraam

2010-10-17 @ 10:13:20
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: