Solen skiner!



Idag har jag tagit en promenad till mamma. Ikväll ska jag sova hos mormor, hemmes lägenhet är riktigt varm, till skillnad från vår isiga lägenhet.

Ajdinsmamma

Vacker bild :)

2010-11-06 @ 12:21:08
URL: http://chicmommy.blogg.se/
bambino

Norrköping är så mysig stad.. tyckte det var rätt fint när jag var där. eller de lilla jag såg när jasmina visa mig.



Hmm de där med öronen o vatten, dino drzi glavu u vodi typ bara ansiktet som är ovanför ytan, uvijek su mu usi ispod vode. Han har inte haft problem alls plus att jag brukar tvätta öronen kad je u vodi. så då har jag tänk de kanske åker in vatten, men vi har inte haft problem.

Badar ni Emir i balja? Dino får inte plats längre nu får vi ta de i badkaret. Emir samo stavi ruku ispod dinine glave så han har hela kroppen o leka med fritt. znas kako plaska.



har du haft de mysigt hos din mormor? önskar jag hade en mormor..=( (jag har, men inte vid liv)



PS: tycker synd om dig med den jobbiga tanden.. hehe



kram

2010-11-06 @ 15:26:32
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: