Promenad hem

Hej.. idag har jag tagit en lång promenad hem från mormor. Alen fick gå från mormor lite tidigare eftersom han skulle på träning och jag passade på och promenerade till ÖoB med mamma och mormor. Det var tur att jag hade barnvagn i affären annars hade jag handlat alltför mycket, som jag alltid gör när jag är på ÖoB. Efteråt gick jag hela vägen hem. Emir somnade, han trivs ute. Det var skönt med en promenad, jag satsar på att börja träna och komma i min gamla form (eller åtminstone nära den gamla formen)

Nu ska jag sitta och vänta på att pansionärsjävlar ska börja haha

bambino

hehehe, znam kako ti je.. alla tycks ha åsikter posebno oni nasi med sina hypoteser om allt. hehe.

men neznam som sagt dino nije imo problema sa usima zbog vode. testa o se.



nazalost så kan man inte leva zauvijek, men det känns som om man önskar att vissa fick den möjligheten ändå. jag har en "farmor" men hon är inte den typen av människa. har inte haft kontakt med henne på 6år om inte mer.

Men med minnen kommer man långt tänker på min mormor o då blir jag glad kad se sjetim kakva je bila =)=)



vet du vad jag har börjat tänka på.. novu godinu.. nije för att jag ska gå ut, utan för jag tänker på alla fyverkerier i na dijete.. bojim se da ce se prepati dom skjuter ju ganska länge o högt. kanske oroar jag mig för mycket.. sta ti mislis om det??

2010-11-07 @ 11:20:50
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

känner du dig nervös inför vaccineringen? kad ce Emir 3mån?

Haha joo men jag har tänkt på nyår länge jag är sån tänker på allt ett år innan, hehe. al kod nas ce se cuti mycket eftersom vi har en ett stort grön område precis bakom zgrade.. tako da se tu skupljaju. men funderar på att köpa sådana hörsel skydd sto imau djeca kad idu na koncert. hehe.



joo moram te pitati ako se sjecas vilket företag det var som du beställde dina range o serpe ifrån hehe sjecam se da si pisala att du beställt o jag har sett de erbjudandet al bacila te novine o nu vill jag beställa de där sättet. med teflonpannan o ett par serpe. hehe



2010-11-07 @ 21:03:44
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: