Öngonfransar

Idag tänkte jag skriva lite tips om ögonfransar. Hur man ska göra ifall de är tunna, raka eller korta.



Tunna ögonfransar
Använd maskara som får ögonfransarna att se fylligare ut. Applicera den i tre lager, men innan du lägger på nästa lager ska du vänta tills det föregående lagret har torkat helt. Ett till tips är att lägga eyeliner- en tunn linje längst med det övre ögonlocket skapar ett intryck av fylliga ögonfransar.  

Raka ögonfransar
Då är det jätte viktigt att använda ögonfransböjare. Innan användning ska man värma den lite med hårfön. Därefter ska man börja böja ögonfransarna från roten och jobba sig upp mot toppen. Till sist ska man applicera en eller två lager volym maskara.

Korta ögonfransar
Applicera det första lagret maskara från roten av ögonfransarna. Nästa lager applicerar man från halva ögonfransen, det tredje lagret applicerar man bara på änden av ögonfransen. Glöm inte ögonfransarna i ögonvrån- det är de som gör att ögonen ser större ut.



bambino

hahahahah va rolig du är..:P:P jag hoppas din tandvärk går över snart. För det ser inte roligt ut när jag ser på Diino.



moj trening hmm odem mozda 1gång varranan vecka haha, ne rekla sam da cu sama trenirati på kvällen kad Dino nattam Dinu i znam da on spava så ska jag gå o träna en 45min. Bor rätt nära gymmet.



Nismo jos poceli babysim krajem novembra pocinje. Men vi tänkte ta honom själva till simbadet, tamo u onaj värmebassäng. Joo ni måste ha de i norrköping, sök på google babysim norrköping eller gå in på er simbads hemsida så kanske de står där också.



Verkar vara så kul, Dino voli da se kupa. Kako Emir??



2010-11-05 @ 08:30:57
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: