Living without my phone

Hej. Jag märker att jag nu i flytt tider har allt mindre tid att sitta vid datan och framför allt blogga. Ännu en grej som inte gör saken bättre är att vår internet krånglar som bara den. Den usb saken som ska in i datan har blivit helt lös och vi måste ha något underlag för att det ska funka.

Nu till en mer allvarlig grej... Jag har varit utan min mobil sendan den 16 november!!! Den råkade ramla ur en påse in i min brors bagagelucka och nu befinner den sig i Nyköping. Jag har fått låna en av min mammas mobiler men det är inte samma sak. Jag har inte samma nummer, inte samma kontaktlista och jag får framför allt inte mina sms :( Så ifall någon har skrivit till mig och jag inte har svarat så beror det på att min mobil är ute och luffar på egen hand hehe

Emelie Örtegren

Förlåt för sent svar! Men JA jag håller med, helt fantastiska kläder i Gossip girl. Riktig inspo-tv! :)

2010-11-23 @ 19:49:00
URL: http://pancaakes.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: