Hämtat tapeter :)

Heej :) Det var länge sen jag uppdaterade. Beror på att jag har haft fullt upp. Igår gick jag till tandläkaren igen, onödigt tycker jag. Ännu en undersökning och de konstaterade att de ska fixa den där tanden som en bit lossnade från. Och för en kort undersökning får man lägga ut 640 kr. Helt sjuka priser :/ Ett råd till alla som fortfarande har gratis tandvård- spring till tandläkaren så fort ni känner minsta obehag i tänderna, det lönar sig i längden. Då behöver ni inte lägga ut onödigt mycket pengar på tandläkarbesök :)

Nu över till något roligare :) Vi har varit och hämtat tapeter på Pege's idag. Skit roligt att få välja tapeter, Alen och jag kom mycket bra överrens, på 5 minuter hade vi kommit överrens om vilka tapeter vi ska ha i de 3 rummen som ska tapetseras om. När vi kom hem begav vi oss mot lägenheten och började riva de andra tapeterna. Skit svårt var det! Jätte petigt. Men vi klarar det, vi har dryga 10 dagar på oss att få det klart :)

Nu ska jag vila, det har varit en ansträngande dag!

Anonym

Chin-grie...who is this?

2010-11-20 @ 17:34:59
mersiha

hehe sad znam :) al kad sam vidjela ono Chin, reko kakav mi ovo kinez nesta pise haha

2010-11-21 @ 12:34:42
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: