Beställning på väg hem...

Hej hej :)

jag har tagit mig tiden att uppdattera nu. Det kunde jag inte tidigare eftersom vi höll på att flytta över grejer till den här lägenheten. Så nu har vi flyttat hit helt åt hållet.. Alla grejerna är här, det är bara lite städning kvar i den gamla och sen kan vi lämna in nycklarna.

Föresten så gick jag in på laredoute.se för att se ifall den där parkasen som jag beställde i september komme skickas till mig snart. Hur länge ska jag behöva vänta :S nu kan jag inte ens ha den på mig. Det är säkert för kallt för den. Jag ska se hur den ser ut när jag hämtar ut den (kan inte hämta ut den förän jag får min mobil) om den inte är fin blir det retur. I år kommer jag antagligen inte ha den på mig, inte med tanke på hur känslig jag är mot kyla.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: