Babygym

Hej hej,

Det har varit ganska dåligt med uppdateringen från min sida. Min internet har krånglat på båda datorerna och jag orkade inte med krånglet. Nu har jag i alla fall satt mig bestämd på att jag ska uppdatera :)

Igår var jag ute en stor del av dagen. Jag åkte till lekhuset för att köpa ett babygym åt Emir. Där mötte jag min mamma och sedan fortsatte vi vidare till Rusta, Onoff, Expert och Willys. Vi hade även tänkt ta en fika där men insåg att det inte finns ett enda fikaställe. Ett stort utbud av affärer men inte ett enda fik. Något som de borde tänka på, ifall man skulle vilja koppla av mellan shoppingen. Det blev en komplicerad färd hem på grund av alla påsarna, men när jag kom fram tyckte jag att jag hade förtjänat en pizza. Vi åt och sen var det tv/datorkväll för mig :)

Det var i stort sett hela min dag igår :) Idag har jag bara varit hemma och slappat :)


bambino

hehehe, bra belöningsystem till sig själv.

Babygym är det bästa som finns enligt mig hehe.



hoppas ni har haft det bra? kako Emir? Jel budan po nocima jos uvijek?



kraam

2010-11-02 @ 22:45:13
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
bambino

De börjar iallafall bli bättre med sovvanorna.. =) sover han långt på morgonen då? blizi se vas flytt kako ide pakanje? du bara shoppar nytt da imas vise stvari da flyttas hehehe.



joj han tyckte verkligen inte om att åka bil så länge, al rekli smo da necemo sada ici över vinterhalvåret. utan dom får komma ner istället blir så omständigt med ett litet barn. Men mina svärföräldrar är verkligen bra sto se tice toga oni razumiju i sami kaze da nedolazimo da ce oni doci istället.



kram

2010-11-03 @ 13:50:52
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: