99.9% nöjd

Jiippii.. :D Finally så känner jag mig nöjd med städningen, i alla fall till 99.9%. Imorse kom mamma till oss och erbjöd sig att vakta Emir så att jag kunde gå till den andra lägenheten. Och som som ni kanske anar har jag skrubbat och skrubbat i lägenheten tills jag äntligen kände mig nöjd. Jag fick tips av en kompis att dammsuga ordentligt och torka med någon trasa eller liknande. Och det funkade! Tänk att lösningen var så enkel :) Jag dammsög i ett par omgångar och moppade med en torr trasa ett par gånger och det löste sig... Haha, känner attdet har blivitt städande på sistone i bloggen. Men det kommer attbli bättre nu när jag äntligen är nöjd.

Nu steker jag en rejäl köttbit i ugnen i väntan på att Alen ska komma hem från träningen.

Ajdinsmamma

haha, visste inte du att man ska dammsuga först innan man torkar av med trasa och vatten, haha :P

2010-11-14 @ 20:12:56
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: tack så mycket, vad snällt sagt :)) Har du haft en bra helg? sorry för segt svar :)

2010-11-15 @ 17:23:51
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: