Tyskland vs Spanien

Just nu sitter jag hemma hos min mamma och väntar på att fotbollen ska börja. Idag avgörs det vem som ska spela i final mot Holland, blir det Spanien eller Tyskland. Älsklingen hejar på Tyskland, det får jag med ta och göra i sånt fall. Men då det blir final kommer Holland vara mina favoriter, men jag blir inte sur ifall Tyskland skulle vinna. Vet inte ifall han skulle tycka detsamma ifall Holland vann :P  Vädret är fint även idag, det har verkligen varit en, två underbara veckor som man har kunnat njuta av solen. Det var på tiden eftersom vintern var den kallaste och längsta som jag kan minnas. Nu ska jag i alla fall bege mig mot TV:n, en spännande match väntar.


Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-08 @ 15:09:19
URL: http://millahoman.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: