Tråkigt väder

Idag har det äntligen börjat regna. Jag tycker om när det regnar fast att det inte ska vara svinkallt bara för det. Det är riktigt skönt idag, inte för varm eller kallt. Jag var på stan med E. och tittade runt i olika affärer. Efter att ha gått runt satte vi oss i Istanbul kebab för att äta. Måste ba säga att de har den godaste kebaben jag någonsin har ätit. Skulle kunna äta där varje dag. Därefter promenerade vi hem.

Nu sitter jag hemma och tittar på fotboll, IFK Norrköping spelar mot Östers IF :) De leder 1-0 ! :D Efteråt ska vi ha gäster, Elma hennes man och dotter kommer till oss. Riktigt kul med gäster! :D


Bild tagen någonstans i Trosa förra sommaren :D


Ajdinsmamma

va mysigt med gäster :)



jag och Jasmin funderade faktiskt också på att komma, men sen regnade det och Ajdin var inte hemma så vi skippa det :p

2010-07-25 @ 14:20:00
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: