Strålande väder, strålande humör

Nu är värmen tillbaka i Norrköping. Jag vill bara ut och promenera när jag ser att vädret är bra. Humöret blir samtidigt på topp när vädret är bra. Man känner sig pigg och utvilad på ett annorlunda sätt än vanligt. Jag börjar känna att det blir allt varmare här när jag sitter, kan vara att datan har värmt upp mig eller så är det solen som gör sitt. Senare ska A och jag ut och fika med Fata. Ska bli roligt! :D Nu ska jag gå och svalka mig med lite cola :D alltid lika gott!


Bild tagen förra året under en promenad runt Strömmen.

Ajdinsmamma

sv: ja precis, synd att han ska upp tidigt, jag hade också jättetrevligt.



du, vet du vad jag kom på precis? Nästa gång vi ses har du ett barn i famnen, ako bog da :D

2010-07-28 @ 00:12:26
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: