Pizza

Idag har vi haft gäster, Elma och hennes man och barn kom inte igår eftersom hennes dotter sov lite längre än vanligt och vaknade oerhört sent. De kom idag istället :D Vi satt och tittade på Ugly Betty, kan inte förstå att sista avsnittet sänds på tisdag. Gästerna satt inte så länge eftersom lilla flickan var trött och skulle sova snart. När gästerna hade gått hem blev jag helt plötsligt så hungrig att jag knappt orkade resa mig från soffan. Vi beslutade att beställa Pizza, som tur är har vi en pizzeria precis utanför oss.

Mätt och belåten satte jag mig för att titta på en gammal skolkatalog som jag hittade i källaren. Det var riktigt kul att minnas de tiderna, gymnasiet och vår galna klass. Ni som går i gymnasiet ska verkligen ta vara på den tiden, för man saknar den verkligen när man slutar.

Nej men nu ska jag logga in på facebook och spela Texas Hold'em, har ännu en gång blivit beroende av det spelet.


c/

pizza är gott :)

2010-08-04 @ 09:58:57
URL: http://shaimas.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: