Nu kan du dofta som Jennifer Aniston

Jag läste på msn.com att även Jennifer Aniston hakar på trenden att lansera egen doft. Hennes doft "Lolavie" har hon arbetat med i ett år, och var petig med att det främst skulle vara en naturlig doft. Därför påminner den om hennes uppväxt i Kalifornien då hon kunde känna doften av jasminblommor på kvällarna. Doften kommer även att påminna om långa, soliga dagar vid stranden. Den lanseras idag på Harrods i London.

Jag tycker att det är spännande att även hon lanserar en doft. Fastän det är så många som har lanserat parfymer så är de ändå unika på sitt egna sätt. Jag tror/ hoppas att hennes doft blir lika ljuvlig som den låter :))

       


Ajdinsmamma

sv: hehe ne du behöver inte rösta på mina skor. jag har skapat dem för skojjs skull :P hihi.



2010-07-21 @ 14:55:55
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: