Mobilbloggar: hemma efter en lång promenad

Hej igen, nu är jag hemma från en jätte jätte lång promenad. Elma och jag promenerade i nästan 3 timmar. Det var riktigt kul och väldigt varmt. Men det började regna strax innan vi skulle hemåt, som tur är blev var det inte långt kvar att gå. Nu är jag hemma, har lagat mat, ätit lite och sitter framför tvn. Internet funkar inte nu heller så jag mobilbloggar igen. Men det går inte att lägga in bilder eftersom de antagligen är för stora och tar för lång tid att ladda upp. Ifall det inte funkar imorgon får jag ringa till telia och fråga vad som är fel. Är det någon mer som har telia vars internet inte har funkat idag eller är jag den enda?

Ajdinsmamma

sv: jaaa, jag är röd som en liten kräfta :) hehe.

2010-07-28 @ 23:43:11
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Ajdinsmamma

Hej snygging!



Du har blivit utmanad i min blogg. Kika in och acceptera utmaningen ;)



Kram

2010-07-29 @ 00:45:14
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: