Jobbig natt

Imorse var vi och tittade på en större lägenhet. En på 87 kvm, nästan dubbelt så stor som den vi har nu. Planlösningen var riktigt bra och väl genomtänkt, men lägenheten låg på 3:e våningen och det fanns ingen hiss i byggnaden. Vi får helt enkelt vänta lite till och hoppas på att en mer passande lägenhet dyker snart upp.

Nu ska jag berätta om vilken jobbig natt det var. Jag la mig lite efter att Criminal Minds hade slutat och mådde fortfarande illa. Till slut somnade jag och vaknade sedan vid halv 5 av illamående och ont i magen. Jag begav mig direkt till toan för att spy och visste att illamåendet inte skulle avta förrän det som jag tidigare hade ätit kom ut. Efter att jag spydde kände jag en lättnad i kroppen och kunde gå och lägga mig direkt efter. Jag känner mig inte helt återställd men mår mycket bättre nu, tack och lov.

Nu ska jag ut på en promenad, ta lite frisk luft, det kommer nog hjälpa :)


Ajdinsmamma

Vad är det för lägenhet? Vart? Hur mycket kostar den?

2010-07-08 @ 08:24:13
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Ajdinsmamma

Nu börjar jag faktiskt tro att det är en liten girl ni ska få :)

2010-07-08 @ 12:01:13
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: