I Nyköping

Usräkta den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Jag har varit och tittat på när Real Mallorca har träning och så har jag varit på matchen och tittat då dem spelat mot IFK Norrköping. Matchen var riktigt intressant och slutade med 2-1 till Mallorca. Efteråt stannade jag och älskling för att han skulle få deras autografer. Framför allt så ville han ha Michael Laudrup's autograf. Han fick det han ville och sedan drog vi hem. Vi bestämde oss även att vi skulle till min bror och nu sitter jag här hos honom i Nyköping. Därav den dåliga uppdateringen. Nu ska jag leta fram några bilder som vi tog under träningen och själva matchen.





Kvalitén på bilderna är dålig, eftersom de togs via mobilen.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: