Hemma

Nu är jag hemma igen från att ha varit ute och fikat med Fata och hennes älskling. Det var riktigt kul att ses, var länge sen vi alla var ute och fikade. När vi kom till stan blev vi riktigt besvikna på att knappt något fikaställe var öppet, vi fick nöja oss med McDonalds. Vi satt där i nån timma och sedan drog vi hem. Jag kom hem för ganska länge sen men har hängt på Nelly.com och tittat runt. Jag kunde inte stänga ner sidan utan att beställa något, speciellt nu när det är fraktfritt :D Längtar tills jag får hem paketet.

Nu sitter jag framför datan och bara tittar runt samtidigt som jag tittar på någon film på 4:an, The Phonebooth tror jag den heter. Vet inte ifall jag kommer kunna titta på en hel film som handlar om en person som står i en telefonkiosk. Men vi får se ifall handlingen fångar mitt intresse :)



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: