"Fram och tillbaka"

Idag vaknade jag sent som vanligt. Jag försöker att lägga mig tidigt och vakna tidigt, men tyvärr, jag har fastnat i en dålig cirkel där jag har bytt ut dag mot natt. När jag vaknade fick Älsklingen sms från posten om att vi har ett paket att hämta. Jag blir alltid lika glad när jag ska hämta ut något som jag har beställt eller som i det här fallet skulle få. Vi gick ut på direkten och begav oss till OKQ8, där vi skulle hämta paketet. Det var Älskligens föräldrar som hade skickat paketet, inuti låg det massa grejer och bland annat gardiner. Efter att vi hängde upp gardinerna bestämde Älsklingen att han ville möblera om. Och det gjorde han, lite ovanligt nu på direkten men det ser bättre ut nu. Kanske ska vi ändra lite till, men nu duger det som det är :))

Märker någon att lilla jag har tagit på mig tröjan bak och fram, eller som en kompis säger "fram och tillbaka" haha


Ajdinsmamma

Alltid kul med paket :) Jag var också på posten idag och hämtade 6 paket :o

Var lite seg och orkade inte hämta de i början på veckan så nu var det alla på en gång hehe :)

2010-07-08 @ 19:40:19
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Ajdinsmamma

Varför skriver du aldrig om din graviditet och tankar och sånt :) Vore jättekul att läsa :)

2010-07-08 @ 19:41:16
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: