Felet identifierat

Jaaa, äntligen så kunde vi (Alen) lista ut vad det var för fel på vårt internet. Vi har mobilt bredband och tydligen så har usb saken blivit lite sliten, man måste fixa oxh trixa med den för att komma fram till i vilken position den kommer att funka. Som tur är så är Alen ganska teknisk av sig (vilket jag absolut inte är) och kunde fixa så att vi har internet utan att det hela tiden kopplas bort eller liknande. Nu är jag jätte glad, visste inte att det kändes så tomt utan internet som det gjorde under gårdagen.

Jag kan även hämta ut paketet från Nelly idag, jag är glad att jag fick den så snabbt :) men den riktiga plågan är att jag inte kan hämta ut den förrän klockan 16.00. Hoppas tiden går snabbare, borde sovit i en timma till, då hade det varit lagom att gå ut och hämta paketet, haha, vad desperat jag låter. Men nog så kommer jag kunna hålla mig :D

Här kommer en bild på "lösningen" till att det mobila bredbandet fungerar :D



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: