En varm kopp te

Ännu en varm dag. Idag var jag ute på stan och stannade upp i en pizzeria. Var vrålhungrig, jag beställde en kebabrulle, riktigt gott. Därefter gick jag hem. Då började jag må illa, kände mig spufärdig, men det kom inget ut. Jag fick sitta/ ligga och vänta på att det skulle gå över. Efter en stund lättade det.

Senare fick vi gäster, snacka om hur glad jag blev. Annars hade vi bara suttit hemma och glott på tv hela kvällen. Vi satt och tittade på bilder och samtidigt kollade vi på VM. Efter att gästerna hade gått hem kom illamåendet tillbaka. Samma som tidigare. Nu ska jag dricka te och hoppas på det bästa.


Ajdins mamma

åå va fin din blogg har blivit :)



ushh så hemskt med myggbett. hoppas att det inte är lika många i bosnien sen :P

2010-07-07 @ 07:35:30
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: