En dag fylld med fotboll

Idag har det varit en riktig varm dag. Jag vaknade ganska sent, åt frukost (om man nu kan kalla det frukost kl. 2 på eftermiddagen) och begav mig mot Nya parken för att titta på fotboll. Idag spelade IFK Norrköping mot Fc Trollhättan. Matchen blev riktigt spännande i andra halvlek då Norrköping gjorde 3 mål, med vilka de även vann matchen. Sedan gick vi på en promenad för att njuta av det fina vädret och senare begav vi oss hemåt.

Nu sitter jag hemma och svettas sönder, balkongdörren är öppen men det blir inte svalare här inne. Snart ska jag till tvättstugan för att tvätta och då och då ska jag ta en titt på VM matchen. VM:s sista match vill man ju inte missa.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: