Vill haaaa!!

Jag har hittat en grej som jag gärna skulle vilja se inkopplad till vår Xbox.... en Kinect! Grymmaste saken ju. Jag har spanat in den och kanske den hittar en plats hemma hos oss snart. Alen och jag är väldigt intresserade av att köpa en. Jag har även spanat in ett spel, där man har typ en personlig tränare som hjälper dig med att träna, ger feedback på dina moves och allt. Jätte coolt. Jag är i stort behov av träning och ett sådant spel skulle inte skada att ha hemma. Min mamma är också väldigt intresserad av spelet hehe



Bild: [Google.se]

Bambino

ohh ja vill också ha en sån.. fast vi har ingen xbox hehe.

Men ja har sett reklam för den riktigt roligt o så finns de spel för mindre barn.. så dom rör på sig osv.

2010-12-05 @ 14:34:10
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: