Vår första fika

Hej hej :) Idag var Alen och jag som jag tidigare skrev i Willys. Vi storhandlade verkligen. Mest var det mat som man snabbt kan tillaga eftersom vi inte har all den tid som behöver spenderas i köket. Och när vi väl var i Hageby passade vi på att fika... det har vi inte gjort sen Emir föddes :) När vi väl kom hem begav sig Alen till köket och lagade middag. Han lagade fisk, i vanliga fall gillar jag inte fisk men han gjorde det jätte gott att även en fiskhatare som jag lämnade tallriken skinande ren. Sedan var det dags för sötsaker, jag proppade i mig en hel del chokladflarn, jaffa och clementiner att jag även de lilla plats som fanns kvar i magen fylldes. Nu är jag mätt och belåten bosatt framför msn :)



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: