otur..

hej .. jag vet inte hur många inlägg jag kommer att göra angående vårt internet.. haha vi har helt enkelt otur. Det funkar inte, det nya vi har fått. Vi har anslutit alla kablar rätt men ändå så går det inte. Jag ringde till tele2 och eftersom kötiden var enormt lång fick jag lämna nummer för att bli uppringd. Runt 2 kommer de ringa. Hoppas att de kan guida mig till att fixa det hela :)

Den här som vi har nu är extremt seg och när jag skriver kommentarer till Bambino så skickas de inte :( Och vem orkar skriva om en så lång kommentar som jag skulle posta :(

Men förhoppningsvist så kommer allt funka lite efter 2 :) då tänkte jag skriva ett inlägg om mina goda parfymer :) hehe

Ha det så bra tills dess !!

Bambino

hur går det med interneten får ni igång den?? cc typsikt da nesto krångla.. ja fick en kommentar från dig sinoc vid 11tiden al sen dess nema nista. hoppas de kommer igång snart..=))

2010-12-10 @ 19:53:35
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: