Nya saker som jag har klickat hem...

Ja, då har man fått igång internet och det märks redan. Jag har varit inne på e.l.f-s hemsida och klickade hem lite smink och tillbehör. Ruskigt bra priser kan jag säga, men det kan vara för att produkterna är ganska små. Eller jag tror att de är små.

Idag har jag hämtat ut paket, saker som jag beställde från Nelly.com, man måste ju passa på medan det är fri frakt hehe. Jag köpte 2 klänningar som jag ska ha till sommaren, men först ska man ju loosa lite vikt innan de åker på. Men det är ju trots allt ca 6 månader kvar till det. Jag har gott om tid kan man säga :)

Väl inne på Nelly.com så såg jag en underbar klänning. Skit fin! Lite svårt att föreställa att den skulle sitta fint på mig, men den sitter fint på tjejen som bär den, hehe

(vad sjukt, jag kunde inte hitta klänningen nu, men jag hittade en liknande, så visar bild på den istället)


Bild [Nelly]



Chicmommy - mamma till Ajdin

va lustigt att jag inte hittar den här fina klänningen :o

2010-12-11 @ 09:57:20
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: