Ny internet...

Snart så är det slut med krångel och med en långsam anslutning. Vi har skaffat en ny internet. Kommer till oss om drygt en vecka. Ska bli skönt att kunna surfa i bra hastighet och slippa krångel :) hehe kanske jag till och med uppdaterar bloggen oftare... man vet aldrig.

Nu är min mamma hemma hos oss, hon ska vakta Emir medan jag och Alen drar till Willys. Vi måste handla lite mat till skafferiet och lite tvättlappar, ersättning osv till Emir.

Ikväll är det Tv kväll för min del, Chuck Bartowski :) Tyckte att det började tappa spänning men nu har spänningen ökat. Nu till något som jag aldrig trodde att jag skulle säga.. jag har missat flera avsnitt av Desperate housewifes, cougar town och Nikita :( Så är det när man bara har 1:an, 2:an, 4:an och 6:an :(



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: