My perfumes


305 femme, Escada- Magnetism, Jennifer Lopez- Deseo, Gucci- by Gucci, Giorgio Armani- Diamonds
BILD [bugar.blogg.se]

Hej hej, idag tänkte jag uppdatera bloggen med en bild på mina fina parfymer. Det märks kanske vilken jag använder som mest, hehe. Dessa parfymer har jag fått från olika personer. Från mina svärföräldrar har jag fått 305 femme, Deseo och Diamonds, från Alens bror har jag fått Gucci by Gucci och min pappa köpte Escada parfymen till mig. Alen har köpt parfym åt mig men den är helt slut :) hehe

Enda sedan Emir föddes har jag slutat att använda parfym nästan helt. De är ju ganska starka allihop så jag undviker dem. Men jag tror att de kommer passa utmärkt till våren, då sköna vindar blåser och lukten inte blir alltför kvav :)

Bambino

ohh gillar parfymerna.. har två utav dom du har, men samma här använder knappt parfym nu när jag har Dino så nära inpå mig hela tiden. kan inte tänka mig att de e bra för dom.



2010-12-10 @ 19:55:41
URL: http://bambino.bloggplatsen.se
Bambino

jag har just den escada magnesiu, som du säger god men alldeles för stark.men definitv en sommar parfym.. jag hade den mycket förr så den påminner om sommaren då. kan få minnen genoma att bara känna lukt.

sen har jag den G.Armani Diamonds.. gillar den också men min favorit är versace bright chrystal den är ganska lagom o jätte god.



2010-12-10 @ 22:26:26
URL: http://bambino.bloggplatsen.se
Anonym

Du är ju så orättvis :O



Mersiha " snälla snäääällllaaa kan inte du ta en fin bild åt mig, mina bilder blir dåliga "



ja det kan jag, bara du skryter på bloggen att det var jag som tog dem..



Mersiha - "JAG LOVAR JAG KOMMER GÖRA DET ... "



din lilla apa du ljög..

2010-12-10 @ 23:56:36
URL: http://bugar.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: