Muffinsbak och gäster

Hej hej. Är allt bra med er?

Idag har jag bara varit hemma. Skönt, skulle inte vilja vistas ute i den här kylan. Idag vaknade Alen på bakhumör och fick även mig på dem tankarna. Därför begav vi oss mot vårt stoooora kök och började baka muffins. Precis när smeten blev klar plingade det på dörren. Elma, hennes dotter och man kom hem till oss. Det var jätte kul att få besök :) De är våra närmsta grannar nu. De bor i huset brevid vår. Det kommer bli många besök till de och förhoppningsvid från dem till oss :)


Chicmommy - mamma till Ajdin

Mmmm gott med muffinsbak. Snart får du och Elma tillsammans med era familjer komma och hälsa på mig och min lilla familj :)

2010-12-05 @ 21:06:39
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: