Jag är fast besluten...

om att försöka gå ner i vikt. Därför ska jag skapa en ny kategori "Min viktnedgång". I den kategorin kommer jag skriva allt som har med mitt viktnedgång att göra. Alla sker som jag kommer testa och all mat som jag ska försöka undvika.
Istället för onyttigheter ska jag äta mer frukt och grönt :)

Här är en lista på saker som jag ska försöka undvika att äta helt eller delvist:
- Sötsaker (choklad, kakor, godis)
- Cola
- Kebabpizza, kebab, hamburgare (snabbmat i allmännhet)

Hoppas att jag lyckas!

Nu ska jag titta på Tolken, på 6an :)

Bild [Google.se]

Chicmommy - mamma till Ajdin

Lycka till! Hoppas det går bra för dig. För mig gick det inget vidare första gången jag försöket.. eller om det var hundrade :P

Men nu har jag också bestämt mig att jag ska börja både träna och äta nyttigare efter nyår.. nyårslöfte you know ;)

ska vi börja träna någonstans??

2010-12-12 @ 08:32:43
URL: http://chicmommy.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: