Hej, nu så sitter jag och sorterar lite kl...

dsc00027 (MMS)

Hej, nu så sitter jag och sorterar lite kläder till emir. Han behöver en större storlek och jag fick rota fram lite nya kläder åt honom. Han har fått så mkt grejer att jag inte ens vet vad han har för saker Hehe nu ska jag framkalla lite bilder...


Bambino

Dom växer så det knakar.. ala kläder vi köpt o allt de där vi fått är nu för litet.. strl68 trodde jag Dino skulle ha typ vid 1års ålder haha de såg så stort ut då..

Men nu är det 74som gäller.. måste köpa allt i princip nista nemam a ovaj moj je velki brljo.



kako emir sada sa hranom jel projeo? jeli mirno dijete eller är han envis liten grabb? hehe

2010-12-08 @ 22:19:42
URL: http://bambino.bloggplatsen.se
Bambino

tiden går verkligen fort.. jes mashallah emir napredan vec strl74. =))) zar netreba emir biti 4mjeseca uskoro? jesi pocela kontati dal ces mu davati smakportioner?



sto se tice sovtider tako sam nöjd al ja sam od 2 mjeseca pocela stavljati dino da spava mellan 7 & 8 på kvälen i tako se naviko. jätte skönt imam en liten stund på kvällen da se malo odmorim.



Dino sada stvarno nece nikako da bude sam ska han leka i babygymmet så måste vi sitta brevid då tycker han att de e roligt inace se naljuti. o sen vill han så mycket men han kan ju inte ta sig fram själv så han blir frustrerad. zna u hodaljci gurati se unazad så de blir fel när han ser något framför sig o vill ha haha.

2010-12-09 @ 09:13:47
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: