Fullt hus

Hej hej.

Jag vet att jag inte har varit den bästa på att uppdatera och det beror på att jag har varit förkyld. Näsan rinner som bara den och jag har även ont i halsen. Jag håller mig även borta från Emir så gott jag kan. Därför blir det så att Alen får passa honom extra mycket.

Idag har inte vi fått göra mycket. Vi hade fullt hus! Mamma, hennes man, mormor, min bror, hans fru och 2 barn var på besök hos oss. Emir gick från en famn till en annan. Han var jätte glad, han älskar när någon håller honom. Idag spelade vi även Kinect. Altså jag kan inte beskriva hur kul det är att spela när man är många. Vinnaren i omgången står kvar och förloraren blir utbytt. I längden så blir vinnaren trött som fan. Jag kommer lägga upp en bild snart tror jag. Alen har sagt att man kan föra över de bilder som har sparats på Xboxen till ett minneskort. Och ifall det stämmer så kommer ni få ta del av några bilder snart :)


Alexandra - Uppsalas största blogg

http://nickkis.blogg.se/2010/december/shotglas-av-polkagris.html?_tmp=c7d41e99864be3f4de9d183517a2487703e7d90c

2010-12-20 @ 17:58:21
URL: http://vadfanskajagheta.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: