En bra början!

Hej. Är allt bra med er?

Jag mår underbart. Det blev en bra början på min vikt nedgång. Hittills har jag inte ätit något sött och jag har ätit en nyttig frukost. Snart ska jag även föra in träning i vardagen och så kommer det bli underbart!

Nu har vi gäster. Min mamma och hennes man har kommit till oss. Nu ska jag dra och hälla kaffe :)

Ha det så bra!

Bild [Google.se]

Bambino

joj ja moram isto poceti malo vise misliti sta jedem..=( har du någon plan kako ces?? jos vi var o handla idag, nakupovali keksa chips glass cola.. sve ono sto netreba.. =(



Nema Dino zube jos, vidi se na donjoj vilci da treba när som izbici al jos nije. Kako Emir sa zubicima? hehe i ti kupas prije pregleda.



2010-12-12 @ 20:35:24
URL: http://bambino.bloggplatsen.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: