Vi ska flytta!

Hej hej,

är allt bra med er?

Jag har vaknat och är på ganska bra humör. Klistrade fast mig vid datan så fort jag hade vaknat och har inte ens ätit frukost än. Men jag tar det som det kommer, magen har ju börjat klaga lite. För en tid sedan tittade Alen och jag på en lägenhet och igår var vi och skrev kontrakt. Vilket innebär att vi ska flytta till en större lägenhet, och slippa vår lilla kokvrå :D Äntligen kommer jag ha ett ordentligt kök att baka och laga mat i!

Nu ska jag iväg till "köket" (kokvrån), magen börjar göra uppror!

Chicmommy

ahh va kul. har ni hittat en trea eller? vart?

2010-08-24 @ 13:12:31
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Elmic

jel vreme mersiha...:D ja jedva cekam da se porodis da vidimo bebicu:D:D:D

2010-08-24 @ 15:15:46
Mersiha

Hehe pa valjda ce uskoro ako Bog da.. Ja sad Samo cekam kad ce :-D

2010-08-24 @ 17:05:40
URL: http://ladyhypnotic.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: